fredag 22. januar 2016

Rosa og roser i dag

Kulda holder seg fortsatt her på Hedmarken, og etter er noen dager med jobbing var det godt å kunne slappe av ved scrappepulten.

Dagens første prosjekt var et teposekort, etter en tutorial jeg fant i Elins Hobbykrok. Kortet har jeg sendt til ei dame jeg kjenner, som alltid tenker på de rundt seg. Denne uka var det jeg som fikk føle hennes godhet og varme, og ville gjerne takke for det. Papiret er fra Pion design. Sommerfuglen er en punch fra Marta Stewart, perler og stempel og bånd er jeg ikke sikker på hvor kommer fra.



 
 
Etter å ha hentet pakke med nytt skjærebrett, så måtte jeg jo prøve det. Så da ble det en Eske med telys og servietter. Synes disse er enkle og morsomme og lage. Målene på esken har jeg funnet hos scrappehjertet, her, og der henvises det til Kari (Ugla) som har leget malen. Papiret et fra Maja design, og bildet fra Pion design. Resten kommer fra "eget lager".
 
 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar