torsdag 29. august 2013

Møte med en klarsynt

Det begynner å bli mange måneder siden sist jeg satt ved scrappepulten og koste seg. Formen er bedre enn på lenge, og jeg har begynt å jobbe. Så det har liksom ikke blitt tid til verken kortlaging eller art journaling. Men etter møtet med en klarsynt i helga, så følte jeg veldig for å lage en side.

I utgangspunktet så er jeg vel ganske realistisk og skeptisk av meg, men jeg fikk med meg ei venninne og stakk en tur på "alternativmessa" som ble holdt på Hamar.  Og ikke nok med det, jeg BETALTE til og med for å få en "Reading" av en klarsynt. Det var merkelig å høre hvordan han kunne beskrive meg som person, og "se" ting som har skjedd i livet mitt. Han kom med noen klare råd til meg som jeg har oppsummert på denne art-journal-siden. Siden er vel i bunn og grunn ganske så kjedelig og lite kreativ, men allikevel så føles den veldig viktig for meg. Har brukt acrylic paste fra Panduro, og fargelagt den med dylusions ink spray. For øvrig så har jeg endevendt huset for å finne stempler, stensiler, stempelpute, akrylkloss og penn, så nå gjenstår det en stor ryddejobb. Men jeg kan vel ikke rydde bort alle scrappesakene, for det er vel snart tid for å begynne på julekortene :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar