lørdag 8. september 2012

Why not?

Har laget flere Art Journal sider, og dette er en av dem. Teksten på er noen ord som betyr mye for meg, og som på en måte har blitt et livsmotto. Den minner meg på at jeg ikke skal bruke for mye energi på det som har vært, og det som man ikke får gjort noe med. Og videre minner det meg på at jeg med fordel kan bli flinkere til å gjøre det jeg selv vil, og ikke det andre forventer.


 
Jeg har lenge ønsket meg en tatovering av domkirkeruinene på Hamar. Why not?  Etter ett års "forberedelser" var jeg på Lillehammer sist uke. Slik ble resultatet, og jeg er veldig fornøyd. 

2 kommentarer:

  1. Stilig Art Journal side med flott tekst:) Det er så sant.
    Lekker tatovering også, du har all grunn til å være fornøyd med den.
    Ha en fin søndag, klem:)

    SvarSlett
  2. Herlig Mia, nå er du nok på "rett spor"... Du vet "Flinke piker kommer til himmelen, andre kommer dit de vil ;-)" Ha en fin søndag :-)

    SvarSlett