fredag 30. desember 2011

Et år har gått...

Da er 2011 snart over, og på mange måter skal det bli godt å legge dette året bak seg. Har i tillegg til min sykdom (kronisk utmattelse) vært gjennom både samlivsbrudd, flytting og på slutten av året min mors sykdom og død. Selv om ting har vært vanskelig og trist, så sitter jeg igjen med en følelse av takknemlighet overfor alle de menneskene som har vært der for meg hele vegen. Mine gode venner som alltid har vært der, de gamle vennene som dukket opp igjen når jeg trengte dem, og de nye bekjentskapene som utviklet seg til gode vennskap. Har også ei søster og hennes mann som hele tiden har stilt opp med all hjelp jeg har trengt.

I året som kommer skal jeg forsøke å bruke mine erfaringer på en best mulig måte. Være positiv, nyte nuet og ikke minst være der for de rundt meg som trenger det. Og selvfølgelig, jeg skal lage massevis av kort, og bli flinkere til å blogge :)

Til slutt vil jeg sitere teksten på et stempel av Heartfelt design:

Venner er som lys langs veien
De forkorter ikke avstanden,
men gjør veien lettere å gå

Ønsker alle lesere av bloggen min et riktig godt nyttår!

3 kommentarer:

  1. Uff, det var mye motgang på ett år! Heldigvis har du venner som støtter og hjelper deg. Jeg tenker ofte når livet går litt imot, at når èn dør lukkes, åpnes en annen. Behold din positivitet og lyse sinn :)
    Det nye året kan bare bli bedre enn det forrige, lykke til!

    SvarSlett
  2. Oj... ja da har du virkelig hatt et tøft år kjære deg. Så bra at du har gode venner som er der for deg.Flott at du er positiv og ser fremover. Det er viktig når ting er vanskelig.
    Ønsker deg et Riktig Godt Nytt År!
    Stor klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Høres ut som om du har kommet deg igjennom et tøft år og holdt motet oppe, så da får man håpe 2012 blir et godt år på alle måter :-) Titter innom hos deg jeg vet du...

    SvarSlett