tirsdag 19. juli 2011

Et herrekort

Da har jeg så smått begynt med litt kortlaging igjen. Har flyttet, og har dessverre ikke "scrapperommet" mitt lenger, men jeg har fått meg en flott "scrappekrok" hvor jeg nå begynner å komme i orden.

Unik hobby har flyttet i nye flotte og lyse lokaler, og jeg har vært noen turer dit for å se om jeg kunne finne igjen litt inspirasjon. I går fant jeg noen lekre ark fra GCD som passet perfekt til herrekort, i tillegg har jeg brukt "filmrull" og metallblomster fra Tim Holtz, pluss en metallramme jeg ikke helt vet hvor er fra.

Innsiden er helt standard med tag som skrivefelt.





1 kommentar:

  1. Hei Mia!
    Velkommen tilbake, koselig å høre fra deg igjen:)
    Gratulerer med nytt hjem også.
    Stilig kort du har laget, tøffe detaljer.
    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlett