fredag 25. februar 2011

Tre awards

Jeg er så heldig å ha fått 3 awarder i år, jeg er "litt" treg så det har tatt sin tid....:

Disse har jeg fått av Ronja, Papirdama og RitaK. Takk til dere :)  Må innrømme at jeg ikke helt skjønner hva jeg skal gjøre med den jeg fikk av Ronja, så det er denne awarden fra Papirdama og Rita K jeg sender videre.

Denne awarden skal sendes videre til  "ukjente" bloggere som man ønsker å få frem "lyset". Altså til de som ikke har hundrevis av følgere.  Sånn gjør du det:


1. Kopier og lagre "Love Blog" logoen.

2. Lag et innlegg i bloggen din, hvor du linker til den du har fått awarden av,

3. Nominer 3-5 nye bloggere.

4. Gi de nye beskjed om at de har fått en award :-)


De jeg nominerer er:




Håper dere tar vel i mot den :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar