tirsdag 7. desember 2010

Gaveposer, telyskort og et guttekort

Har da blitt litt tid på scrapperommet de siste dagene, og snart er jeg i havn med scrappeprosjektene til jul.

Måtte bare kjøpe et av de nydelige arkene fra Maja Designs serie "Skal vi ta en fika". Her har jeg brukt det på en gavepose til en bursdag.



En julegavepose med papir fra Ladybug, og bilde fra Sagen Vintage.




Telyskortet har jeg laget med papiret fra 3ndy som jeg liker så godt. 





Til slutt et enkelt guttekort laget med papir fra Papirdesign



2 kommentarer:

  1. Så produktiv du er!
    Og lekkert blir det du lager :)
    Lekre de mønster arkene fra Maja Design.
    Ha en flott dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så masse flott du har laget! Måtte titte litt nærmere på telyskortet ditt ;) Har fortsatt ikke fått rotet meg til å lage et sånt... Stilig å bruke kanelstang!

    Klem, siljhe

    SvarSlett