fredag 12. november 2010

Tilbake på "julekortsporet"

Etter en ukes tid med full scrappetørke er jeg tilbake med 3 julekort.

Det først er laget med papirene fra candy-serien fra Inkido. Synes det er veldig uvant å lage julekort i rosa, mintgrønt og grått. Teksten har jeg embosset med sølv.




Neste julekort er jeg tilbake til Maja designs juleark, og stempel fra Magnolia. Stempeltrykket fikk jeg ferdig fargelagt i en byttepakke på et Scrappeforum :)

 
 I går kveld gikk jeg tom for dobbeltsidig tape, og stakk bortpå Elite foto på Maxi. Der hadde de fått inn nye julepapirer som jeg bare måtte begynne å bruke med en gang. Dette her er fra Inkido


1 kommentar:

  1. Så flotte julekort du har laget!
    Nydelig pyntet alle tre:)
    Lekre papirer du har brukt på alle også.
    God helg, klem:)

    SvarSlett